Produkts tiek izmantots krāsotu un nekrāsotu virsmu apstrādei. Paredzēts automašīnu virsbūves apstrādei vai pēc grīdas remonta, vai PVC/Gumijas materiālu funkcionalitātes uzlabošanai. Produktu izmanto automašīnu detaļu apstrādei pie kurām ir grūti piekļūt, piemēram, (dažādi stūri, zem sliekšņu rajonos utml, kur sastopama rūsa)
Produkts ir bitumenu nesaturošs, šķīdinātāju sajaukums uz gumijas un sveķu bāzes - paredzēts automašīnu apakšu apstrādei. Kad produkts pilnībā izžuvis, tas veido elastīgu aizsargslāni, kas ir noturīgs pret abrazīvām vielām un nodrošina izcilu aizsardzību pret koroziju un akmens sišanās ietekmi. Produkts ir ātri žūstošs un ar ļoti labām noturības īpašībām. Pārklājumu var pārkrāsot uzreiz pēc nožūšanas.
Īpašības
- elastīgs aizsargslānis
- var pārkrāsot pēc izžūšanas
- zema produkta izgarošana apstrādes laikā
- izcila aizsardzība pret akmeņu sišanos
- ātri žūstošs
Lietošana
Virsmām, kas paredzēta apstrādei jābūt pilnībā tīrām. Nepieciešams atbrīvoties no uz virsmas esošās rūsas. Virsmām jābūt pilnībā sausām un attaukotām, maksimāli tīrām no putekļiem. Vislabāk ar produktu strādāt ir istabas temperatūrā. Pirms lietošanas kārtīgi sakratīt aerosolu. Kratīt tik ilgi kamēr, aerosolā esošā bumbiņa pārstāj veidot skaņu, pēc tam kratīt vēl 1 minūti. Izsmidzinot turēt aerosolu vertikāli, izsmidzināt plānā kārtā 20-30cm attālumā. Veidojoties biezākam slānim paaugstinās pretkorozijas aizsardzība. Tāpēc izsmidzināšanas procesu nepieciešams atkārtot lai sasniegtu vēlamo pretkorozijas aizsardzību. Apstrādājot automašīnas grīdu jeb apakšu, lai pasargātos no produkta notecēšanas - produkts jāizsmidzina ar krustošanās paņēmienu. Pēc lietošanas izsmidzināt produktu gaisā (aerosols jātur horizontāli) līdz aerosols izsmidzina tikai saspiesto gāzi (nevis produktu) lai iztīrītu izsmidzināšanas vārstu. Uzmanību! Neizsmidzināt produktu uz kustīgām detaļām un siltumam pakļautam daļām, kā piem., šarnīri, dzinējs, reduktors, izpūtējs, bremžu sistēma, kardāns utml. Vēlamā žāvēšana: Infrasarkanā žāvēšana vai siltuma telpas žāvēšana (60°C). Žāvēšana istabas temperatūrā ievērojami paildzina žāvēšanas laiku
Neizsmidzināt produktu uz izpūtējiem , citām karstām detaļām un bremžu sistēmām! The product is used for the treatment of painted and unpainted surfaces. Intended for car body treatment or after floor repair, or for improving the functionality of PVC/Rubber materials. The product is used for the treatment of car parts that are difficult to access, for example (various corners, under thresholds in areas where rust occurs, etc.) The product is bitumen-free, a mixture of solvents based on rubber and resin - intended for the treatment of car bottoms. When the product is completely dry, it forms a flexible protective layer that is resistant to abrasive substances and provides excellent protection against corrosion and the impact of stone impact. The product is quick-drying and has very good durability properties. The coating can be repainted immediately after drying. Features - flexible protective layer - can be repainted after drying - low evaporation of the product during processing - excellent protection against hitting stones - fast drying Application The surfaces intended for processing must be completely clean. It is necessary to get rid of the rust on the surface. The surfaces must be completely dry and degreased, as clean as possible from dust. It is best to work with the product at room temperature. Shake the aerosol well before use. Shake until the aerosol ball stops making a sound, then shake for another 1 minute. When spraying, hold the aerosol vertically, spray in a thin layer at a distance of 20-30 cm. The formation of a thicker layer increases the anti-corrosion protection. Therefore, the spraying process needs to be repeated to achieve the desired anti-corrosion protection. When treating the floor or bottom of the car, in order to protect the product from dripping, the product must be sprayed with the crossing technique. After use, spray the product into the air (hold the aerosol horizontally) until the aerosol only sprays the compressed gas (not the product) to clean the spray valve. Attention! Do not spray the product on moving parts and parts exposed to heat, such as joints, engine, reducer, exhaust, brake system, cardan, etc. Preferred drying: Infrared drying or heat room drying (60°C). Drying at room temperature significantly extends the drying time. Do not spray the product on exhausts, other hot parts and brake systems! |