Dzinēja darbības procesā rodas dažādi piesārņojumi jeb izdedži. Piemēram, sadegšanas procesā, sadegšanas kamerā rodas liels daudzums slāpekļa oksīdu, kas izraisa eļļas oksidēšanu un kā rezultātā veidojas nogulsnes eļļošanas sistēmā. Dīzeļdzinēji darbības/sadegšanas laikā, veidojas liels daudzums sēra oksīdu, kas vēl vairāk paaugstina eļļas piesārņojuma pakāpi.Turklāt, pati eļļa ir tikai daļēji sadeg un oksidējas dzinējā, veidojot noturīgos nogulsnes virzuļos un gredzenos, kas traucē dzinēja pilnvērtīgai darbībai. Pie sliktas degvielas kvalitātes vai nepilnīgas sadegšanas, veidojas degvielas nosēdumi (kvēpi), kas vēlāk nonāk dzinējā. Visi šie procesi noved pie netīras eļļas sistēmas kopumā. Ar pastāvīgu, šādu netīrumu uzkrāšanu, var rasties virkne citu problēmu.
Īpašības
- samazina/iztīra esošos nosēdumus
- iztīra eļļas plūšanas kanālus
- vienkārši lietojams
- novērš dārgus remontus
- novērš noturīgu netīrumu rašanos
- uzlabo kompresiju
Lietošana
Viens 300 ml iepakojums pietiekams 5L eļļas. Pēc produkta pievienošanas eļļai, nobraukt 100-300 km, nepārsniedzot 3`000 RPM (dzinēja apgriezienus), izvairīties no paātrinājumiem, kad 100-300 km ir nobraukti, izlejiet veco eļļu, nomainiet eļļas filtrus un iepildiet jaunu eļļu. Ja eļļa ir ārkārtēji spēcīgi pilna ar nosēdumiem/netīrumiem, atkārtot procesu, ja nepieciešams. Tīrīšanas līdzekli var izmantot katrā eļļas maiņas reizē. During the operation of the engine, various pollutions or slags occur. For example, during the combustion process, a large amount of nitrogen oxides are generated in the combustion chamber, which causes the oil to oxidize and, as a result, deposits form in the lubrication system. During the operation/combustion of diesel engines, a large amount of sulfur oxides are formed, which further increases the level of oil pollution. In addition, the oil itself is only partially burned and oxidized in the engine, forming persistent deposits in the pistons and rings, which interfere with the full-fledged operation of the engine. In the case of poor fuel quality or incomplete combustion, fuel deposits (soot) are formed, which later enter the engine. All these processes lead to a dirty oil system as a whole. With the constant accumulation of such dirt, a number of other problems can arise. Features - reduces/cleans existing sediments - cleans oil flow channels - easy to use - prevents expensive repairs - prevents persistent dirt from forming - improves compression Usage One 300 ml package is sufficient for 5L of oil. After adding the product to the oil, drive 100-300 km, not exceeding 3,000 RPM (engine revolutions), avoid acceleration, when 100-300 km have been driven, drain the old oil, replace the oil filters and fill in new oil. If the oil is extremely full of deposits/dirt, repeat the process if necessary. The cleaning agent can be used at every oil change. |