Paredzēts dīzeļdegvielas cieto daļiņu (DPF / FAP filtru) filtru tīrīšanai, uzstādītiem uz automobiļa.
Augstas efektivitātes tīrīšanas šķidrums, kas paredzēts dīzeļa cieto daļiņu (kvēpu jeb DPF filtru) tīrīšanai. Šķīdina visus sacietējušos, sabiezējušos un citus cieto daļiņu filtrā esošos netīrumus. Nodrošina optimālu dzinēja veiktspēju un zemāku degvielas patēriņu. Regulāra kvēpu filtra tīrīšana palīdzēs izvairīties no dārgām remonta/maiņas izmaksām.
Īpašības
- dīzeļdegvielas cieto daļiņu filtru (DPF filtru) reģenerācija
- garantē zemāku degvielas patēriņu
- optimāla dzinēja veiktspēja
- samazina ekspluatācijas/remonta izmaksas
Lietošana
Tīrīšana notiek ar DPF augstpiediena ierīci (7946) un speciālo DPFProbe ar 5 maināmiem uzgaļiem (7945). Jābūt iespējai piekļūt pie DPF filtra. Lai to izdarītu, vairumam automašīnu DPF filtriem ir jānoņem temperatūras sensors. PIEZĪME: Pirms DPF filtra tīrīšanas pārliecinieties, ka filtra temperatūra ir zem 40° C. Dažiem transportlīdzekļiem DPF filtrs atrodas pie izplūdes kolektora vai pie turbokompresora, bet ne transportlīdzekļa apakšdaļā. Lietot ierīci un produktu ievērojot drošības un citas prasības, lai nepieļautu produkta nonākšanu sadegšanas kamerā vai uz izplūdes vārstiem. Konkrētajam DPF filtram paredzētais šķidruma daudzums tiek iesmidzināts ar speciālo ierīci, caur DPF filtra tīrīšanas atveri. Viss iepakojums DPF filtra tīrīšanas līdzekļa tiek izsmidzināts uz DPF filtra ar 5-10 sekunžu intervāliem - darba spiediens 6-8 atmosfēras (BAR). DPF filtrs pēc tīrīšanas līdzekļa iesmidzināšanas ir jāizskalo ar pilnu iepakojumu DPF Filtru skalošanas līdzekļa (5171) (500ml). Tīrīšanas procesa laikā jāizmanto gaisa pistoli (7946). Tīrīšanas laikā tiek šķīdināti visi netīrumi DPF filtrā, kuri parastās reģenerācijas laikā tiek izvadīti ārā no tā. Pēc sensora uzstādīšanas, servisam jāveic automātiskā DPF filtra reģenerācija atbilstoši ražotāja noteiktajām instrukcijām. Visi aizsardzības pasākumi un nepieciešamais inventārs atrodas drošības datu lapā. Intended for cleaning diesel particulate filters (DPF / FAP filters) installed on the car. High efficiency cleaning fluid designed for cleaning diesel particulate matter (soot or DPF filters). Dissolves all hardened, thickened and other dirt in the particulate filter. Ensures optimal engine performance and lower fuel consumption. Regular cleaning of the soot filter will help avoid expensive repair/replacement costs. Features - regeneration of diesel particulate filters (DPF filters) - guarantees lower fuel consumption - optimal engine performance - reduces operating/repair costs Use Cleaning is done with the DPF high-pressure device (7946) and the special DFPProbe with 5 replaceable tips (7945). Must be able to access the DPF filter. To do this, most car DPF filters require the temperature sensor to be removed. NOTE: Before cleaning the DPF filter, make sure the temperature of the filter is below 40° C. On some vehicles, the DPF filter is located near the exhaust manifold or near the turbocharger, but not at the bottom of the vehicle. Use the device and the product in compliance with safety and other requirements to prevent the product from entering the combustion chamber or exhaust valves. The amount of fluid intended for the specific DPF filter is injected with a special device, through the cleaning opening of the DPF filter. The entire package of DPF filter cleaner is sprayed onto the DPF filter at 5-10 second intervals - working pressure 6-8 atmospheres (BAR). The DPF filter must be rinsed with a full package of DPF Filter Rinse Agent (5171) (500ml) after injection of the cleaning agent. An air gun (7946) must be used during the cleaning process. During cleaning, all the dirt in the DPF filter is dissolved, which is removed from it during normal regeneration. After installing the sensor, the service should perform automatic regeneration of the DPF filter according to the manufacturer's instructions. All protective measures and necessary equipment are on the safety data sheet. |