Mūsdienu dīzeļdzinējiem ir jārada 2000+ bar degvielas spiediens lai tie darbotos efektīvi. Jebkurš gaiss degvielas padeves sistēmā negatīvi ietekmēs dzinēja darbību. Kad tiek veikta degvielas sistēmas apkope un jauns degvielas filtrs sistēmā tiks ievadīts gaiss. Lielākā daļa mūsdienu sistēmu ir vai nu pašatgaisošas vai arī ar rokas sūkni kas ir pastāvīgi uzstādīts transportlīdzeklim tomēr daudzām sistēmām var būt nepieciešams zināms laiks lai no sistēmas attīrītu gaisu. Ar diviem pamata degvielas padeves veidiem ko izmanto mūsdienu dīzeļdzinējos – ar spiediena padevi (izmantojot tvertnē uzstādītu elektrisko degvielas sūkni lai nospiestu degvielu līdz augstspiediena sūknim) un ar vakuuma padevi (izmantojot dzinēja darbināmu pacelšanas sūkni lai radītu vakuums kas pievelk degvielu līdz augstspiediena sūknim) šis komplekts ir izstrādāts lai ļautu lietotājam pieslēgties pēc iespējas vairāk dīzeļdegvielas sistēmu izmantojot pareizā stila savienotāju. Dīzeļdegvielas sistēmu atgaisošanai vai uzpildīšanai. Savienojumam ar transportlīdzekļa zemspiediena padeves sistēmu. Caurspīdīgās caurules ļauj redzēt visus gaisa burbuļus sistēmā. Kopumā komplektā ir iekļauti seši dažādi savienojumu veidi: Fiat Ford GM Land Rover Mercedes Benz PSA Renault un Rover. Ražots Lielbritānijā. |