Jaguar benzīna dzinēji (līdz 2010. gadam) ir izturīgi un galvenokārt uzticami. Tomēr pieaugot viņu vecumam (un līdz ar to arī nobraukumam) esam saņēmuši ziņojumus par zoba ķēdes un galvas blīves problēmām. Šajā komplektā ietilpst sadales vārpstas bloķēšanas tiltu pāris priekšējā skriemeļa novilcējs sadales vārpstas skriemeļa turēšanas rīks un kloķvārpstas bloķēšanas tapa. Kloķvārpstas bloķēšanas tapa ir īpaši izstrādāta lai apvienotu divus OEM instrumentu dizainus tādējādi paplašinot komplekta pielietojumu. Īpaši ieviests pirms 2010. gada 40 un 42 litru V8 benzīna dzinējiem kas aprīkoti ar zobratu ķēdēm. Pielietojums pirms 2010. gada modeļiem tostarp Daimler V8 Sport 4.0 3.2 4.2 un 3.5L; Jaguar S tips XJ8 XJR XK8 un XKR. Dzinēju kodi: AC BC CC CE DC EC GC HB KC LB LC NB NC PA PC RB SB TB 1B un 3B. Der arī Jaguar dzinējiem kas uzstādīti Land Rover Discovery 3 un Range Rover 4.2L Supercharged 4.4L ar dzinēja kodiem 4PN un 428PS. Kloķvārpstas bloķēšanas tapa ir īpaši izstrādāta lai apvienotu 2 OEM dizainus vienā instrumentā. Ražots Šefīldā. |