Renault DCi 1.6 2.0 un 2.3L dzinēji izmanto ķēdes piedziņu starp kloķvārpstu un izplūdes sadales vārpstu — ieplūdes sadales vārpstas pārnesumu piedzina no izplūdes sadales vārpstas. Šie dzinēji izmanto sadalītu sadales vārpstas zobratu uz ieplūdes izciļņa kura abas puses ir radiāli atsperotas lai klusinātu pārnesumu piedziņu un novērstu jebkādu pretdarbību. Lai pareizi iestatītu laiku ieplūdes sadales vārpstas zobrats vispirms ir jānoņem no dzinēja un abas zobrata puses jāsaskaņo izmantojot ieplūdes sadales vārpstas izlīdzināšanas instrumentu. Šajā instrumentu komplektā ir šim nolūkam paredzēts skrūvspīlē uzstādīts ieplūdes zobrata izlīdzināšanas rīks. Laika instrumentu komplekts Renault 1.6 un 2.0L DCI ķēdes piedziņas dīzeļdzinējiem kas uzstādīti Megane Vel Satis Espace Scenic Trafic Laguna un Koleos. Dzinēja kodi M9R XXX M9T XXX un R9M XXX . Šie dzinēji ir uzstādīti arī Nissan Qashqai Vauxhall/Opel Vivaro kā arī Mercedes C-Class un Vito (626.951 un 622.951 dzinēju kodi). Tagad ir iekļautas divas kloķvārpstas bloķēšanas tapas lai segtu 1.6 DCi (komp. G) 2.0 un 2.3 DCi (komp. F); Kloķvārpstas bloķēšanas tapa (komp. G) ir pievienota vēlākiem M9T 2.0 un R9M 1.6 DCi dzinējiem. Līdzvērtīgi OEM kodi: EN48334 EN48332 EN48331 un EN48330. Renault OEM MOT 1766 MOT 1769 MOT 1770 MOT 1773 un MOT 1970. Tiek piegādāts metāla glabāšanas kastē; Ražots Šefīldā. |